Verjaardagsfeestje: Efteling

19 mei 2023
Eftelling

Verjaardagsfeestje: Efteling

HIEP HIEP HOERA CARMENTIS 18 JAAR!

Het is tijd om ons geheim te onthullen! De afgelopen maand hebben we met z'n allen iets bijzonders gepland voor onze studievereniging ter ere van onze 18e verjaardag. En we kunnen je vertellen, het wordt een dag om nooit te vergeten!

Wie jarig is trakteert en daarom gaan wij op 19 mei 2023 met z'n allen naar de Efteling! Ja, je hoort het goed. We hebben een spectaculair dagje uit gepland voor onze vereniging en we kunnen niet wachten om dit samen te beleven.

Laten we er samen een fantastische dag van maken en ons 18-jarig bestaan van onze studievereniging vieren op een manier die we nooit zullen vergeten. We kijken er enorm naar uit om dit met jullie te beleven!

Aanmelden kan nu via de website.
Als je je aanmeldt om mee te gaan en je komt niet opdagen, dan zijn de kosten van het kaartje voor jouw eigen rekening. Dus wees zeker van je aanmelding. Aanmelden kan tot 1 april. En nee, dit is geen grapje!

Liefs,

Het bestuur van S.V. Carmentis.

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien