2021-2022

Bestuur S.V. Carmentis 2021-2022

IMG_2613_2.JPG
(v.l.n.r.) Robin van der Voet, Elske Seijkens, Nicky Sturkenboom, Naomi-Joël van Ravesteijn en Lori van Velzen

Elske Seijkens, Lori van Velzen, Naomi-Joël van Ravesteijn, Nicky Sturkenboom en Robin van der Voet vormen samen het 18e bestuur van S.V. Carmentis. Samen met de commissies zullen wij ons hard maken voor de vereniging om er een gezellig en leerzaam jaar van te maken.

We hebben er heel erg veel zin in en hopen jullie snel te zien bij een van de volgende activiteiten!

Wil je meer weten over het bestuur? Spreek ons gerust aan, wij staan voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Je kunt ons bereiken op onze mailadressen maar je zult ons ook regelmatig tegenkomen op de socials van S.V. Carmentis.

Bestuursleden

Voorzitter Nicky Sturkenboom

Mijn naam is Nicky, ik ben blij om mezelf voor te mogen stellen als nieuwe voorzitter van S.V. Carmentis. Om een beeld van mezelf te schetsen, zet ik graag een aantal feitjes op een rij:

🎢Momenteel zit ik in mijn derde jaar van de achtbaan die leidt tot het worden van een verloskundige.
🌜’S nachts mag je me wakker maken voor ijsjes en uiteraard een bevalling.
🥂 Ik ben altijd te porren voor een portie gezelligheid onder het genot van een drankje.
💪🏻 In mijn vrije tijd ben ik veel in de sportschool te vinden en werk ik als partusassistent.
👩🏻‍🌾 Ik woon in een klein dorpje in de buurt van Utrecht.
🥅 Mijn doel als voorzitter is om vernieuwende activiteiten te organiseren en verbinding te creëren onder de studenten.

Spreek me gerust aan op de opleiding als er vragen zijn of mail naar voorzitter@svcarmentis.nl. Ik kijk ernaar uit jullie te leren kennen!

Nicky_SVCarmentis.jpeg
Nicky Sturkenboom (Voorzitter 2021-2022)
Lori_SVCarmentis.jpeg
Lori van Velzen (Penningmeester 2021-2022)

Penningmeester Lori van Velzen

Mijn naam is Lori van Velzen, 21 jaar en vierdejaars verloskundige in opleiding. Naast de vele stages die ik mag lopen dit jaar ben ik penningmeester van SV Carmentis! Ik zal gaan over de financiën van de studievereniging. Alle commissies kunnen bij mij langs voor het financieren van een activiteit. Daarnaast heb ik contact met alle sponsoren.

Ik hoop dat dit jaar ons meer fysieke, leerzame, maar ook gezellige activiteiten gaat brengen. Daar gaan wij hard voor werken!

Naast de studie vind ik het heerlijk om paard te rijden en naar de sportschool te gaan. Ik werk op de maasvlakte op de kraan, echt in de mannenwereld. Leuk voor de afwisseling!

Ik vind het geweldig om uitdagingen aan te gaan. Daag ons dus ook vooral uit met jullie nieuwe ideeën! Deze kan je kwijt in de ideeënbox. Je mag ons ook een bericht sturen of ons aanspreken in de gangen van school. Vinden wij gezellig!

Ik kijk er naar uit om hier een geweldig jaar van te maken!

Commissaris Commissies Naomi-Joël van Ravesteijn

Mijn naam is Naomi-Joël van Ravesteijn en ik ben een tweedejaars vio. Dit jaar ben ik de commissaris commissies en dat houdt in dat ik de commissies heb samengesteld en ik hun dit jaar zo goed mogelijk ondersteun. Ik kijk ontzettend uit naar alle leuke en hopelijk zo veel mogelijk fysieke activiteiten. Ik ga me dit jaar als commissaris commissies hard maken voor een gala! Laten we hopen dat dat rond December/januari gaat lukken.

Ik woon op dit moment samen met mijn vriend in Rotterdam maar over twee weken ga ik verhuizen naar Krimpen aan den IJssel. Naast de opleiding en het bestuur werk ik op de bloedafname in het Reinier de Graaf en zit ik bij de Erasmus padel association.

Ik denk dat het bestuur dit jaar wederom uit een hele leuke groep meiden bestaat. En ik ben er van overtuigd dat we er weer een super gezellig jaar van gaan maken. En ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten!

Naomi_SVCarmentis.jpeg
Naomi-Joël van Ravesteijn (Commissaris Commissies 2021-2022)
Robin_SVCarmentis.jpeg
Robin van der Voet (Commissaris PR-Marketing 2021-2022)

Commissaris PR-Marketing Robin van der Voet

Mijn naam is Robin en ik ben momenteel tweedejaars verloskundige in opleiding. Ik ben 21 jaar oud en woonachtig in de mooiste vestigingsstad van Nederland genaamd Gorinchem.

Naast de opleiding voetbal ik drie keer in de week en werk ik in een verpleeghuis, bij de bloedafname en in een covid teststraat. In mijn drukke leven vind ik het dan ook heerlijk om af en toe een wijntje te drinken met vriendinnen om even tot rust te komen. Oh, en als ik dan nog tijd over heb, vindt mijn vriend het ook nog leuk om aandacht te krijgen!

Naast al deze leuke dingen mag ik me dit jaar voorstellen als Commissaris PR-Marketing van S.V. Carmentis. Dit betekent dat ik alle socials van S.V. Carmentis beheer en mij richt op de website. Ik heb enorm veel zin om mijn creativiteit samen met de promotors van de commissies met jullie te delen. Daarnaast wil ik gaan kijken of we dit jaar de webshop kunnen gaan uitbreiden!

Heb je vragen of heb je zin om gezellig te kletsen? Je mag me altijd aanspreken, een dm of mailtje naar pr-marketing@svcarmentis.nl sturen.
Hopelijk tot snel!

Secretaris Elske Seijkens

Mijn naam is Elske, een tweedejaars VIO. Ik ben 22 jaar en woon in Sleeuwijk samen met mijn vriend. Ik ben altijd in voor gezelligheid!

& start daarom met veel plezier als secretaris van svcarmentis!!
Hebben jullie vragen over je lidmaatschap of klopt er iets niet aan je account dan kom je dus bij mij terecht en help ik je met liefde! Verder zien jullie zo nu en dan een mailtje van mij voorbij komen. Dit zijn vaak leuke acties of berichten van onze partners/sponsors. Hou je mail dus goed in de gaten!

Ik hoop er met alle leden een heel tof jaar van te maken & jullie vaker te zien.

Leuk weetje over mij, bij het zien van (steriele) handschoentjes krijg ik gelijk zweet handjes 😅

Elske_SVCarmentis.jpeg
Elske Seijkens (Secretaris 2021-2022)

Onze sponsoren