Commissies 2019-2020

Ledencie!

Dit jaar zijn wij: Annemarijn (1e jaars), Ashley (1e jaars), Cibelle (2e jaars) en Emily (1e jaars) jullie ledencie! Het belooft een spetterend jaar te worden vol leuke activiteiten. Wij organiseren onder andere de ouderavond, de paasbrunch en de ledendag. Heb je dit schooljaar nog leuke ideeën? Mail ons op leden-cie@svcarmentis.nl

Commissies 2019-2020

ledencie.jpg
Ledencie

AFSTUDEERCIE ?

THIS IS US! Wij zijn Merel, Laura, Sophie, Janniek, Iris en Alien. Dit jaar vormen wij de afstudeercie, waarbij wij verantwoordelijk zijn voor onder andere de beroepenmarkt, afgestudeerd wat nu en de alamanak. Met een hoge dosis enthousiasme en gezelligheid binnen onze groep willen we voor de afstudeerstudenten van hun laatste jaar een feestje maken! Bij leuke ideeën of vragen mag je ons natuurlijk altijd mailen op afstudeer-cie@hotmail.com.

Liefs, de afstudeercie

afstudeercie.jpg
Afstudeercie

Educacie!

Hey! Dit is jullie nieuwe Educacie (van links naar rechts): Indy (1e jaars), Veerle (2e jaars), Saskia (1e jaars), Floortje (2e jaars) en Sija (1e jaars). Dit jaar zullen wij onder andere het symposium, de wereldcafés, de casuïstieklessen en alle andere studiegerelateerde activiteiten organiseren. We gaan ons best doen om er een leuk en leerzaam jaar van te maken, Hebben jullie nog leuke ideeën voor ons? Mail ons op: educa-cie@svcarmentis.nl

Educacie.png
Educacie

Introcie!

Hi! Wij zijn Iris, Wanda, Ilse, Cindy, Sanne, Michelle, Navil en Sanne (afwezig op de foto) en dit jaar vertegenwoordigen wij de Introcie! Dit betekent dat wij voor de nieuwe verloskundigen in opleiding van het studiejaar 2020/2021 het introductiekamp zullen organiseren. Wij zullen er voor zorgen dat dit er eentje voor in de boeken wordt. Een intro om nooit te vergeten!

Introcie.jpg
Introcie