COMMISSIES

Commissies

Vanaf het studiejaar 2017/2018 wordt er binnen SV Carmentis gewerkt met commissies. Iedere commissie focust zich op een ander onderdeel van de vereniging. Zo zal de Educacie de studie gerelateerde activiteiten organiseren en zal de Introcie het introductiekamp organiseren voor de nieuwe eerstejaars VIO’s uit Rotterdam. Door het werken met commissies hoopt het bestuur meer tijd te maken voor professionalisering, nieuwe (grotere) activiteiten en meer onderwijsinhoudelijke zaken

Wil jij een actieve bijdrage leveren aan de studievereniging en tegelijkertijd nieuwe contacten op doen? Wil je naast je verloskundige skills laten zien wat je nog meer in huis hebt? Of ben je gewoon op zoek naar een leuke en gezellige invulling van je keuzevakpunten of kwaliteitsregisterpunten? Wie weet is een commissiefunctie wel iets voor jou! Hier lees je bij welke commissies je allemaal kunt aansluiten en lijkt het jou wat? Houdt dan de socials in de gaten of mail je motivatie naar info@svcarmentis.nl en wie weet verwelkomen wij jou in het nieuwe studiejaar wel in een commissie!