2020-2021

Bestuur S.V. Carmentis 2020-2021

MG_6580.jpg
(v.l.n.r.) Saskia Ensel, Alien Sloof, Janniek Burger, Iris van Arendonk en Cibelle Medina Ramos Monteiro.

Samen vormen Janniek Burger, Iris van Arendonk, Cibelle Medina Ramos Monteiro, Saskia Ensel en Alien Sloof het zeventiende bestuur van S.V. Carmentis. Wij hebben er erg veel zin in om ons dit jaar voor de vereniging in te zetten en we kijken er naar uit om er een gezellig en leerzaam jaar van te maken. Samen met de drie commissies van S.V. Carmentis gaan wij ons best doen om de vereniging wederom tot een succes te maken en er een onvergetelijke tijd van te creëren.

Wil je meer weten over het bestuur? Spreek ons gerust aan, wij staan voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Je kunt ons bereiken op onze mailadressen maar je zult ons ook regelmatig tegenkomen op de socials van S.V. Carmentis.

Bestuur 20-21

Iris van Arendonk (2018) Secretaris