Commissies 2022-2023

Deze meiden zijn onderdeel van de Commissies van de Carmentis in 2022-2023. Zonder deze meiden zou de studievereniging er heel anders uit zien. Wij wensen de meiden een leuk commissiejaar.

Afstudeercie

Afstudeercie.jpeg
Boven v.l.n.r. : Charlotte (jaar 3), Rhode (jaar 3), Mary-Louise (jaar 3) Onder v.l.n.r. : Isabelle (jaar 3), Anne-Sophie (jaar 3) Afwezig: Alette (jaar 3)

Dit zijn de meiden van de Afstudeercie.
Deze zes meiden gaan dit jaar alles regelen rondom het afstuderen zoals de bedrijvenmarkt, de afstudeerceremonie, de almanak en de borrel!
Wij gaan het afstuderen onvergetelijk maken voor jullie.
Wij hebben er heel veel zin in en wij hopen jullie snel te zien!

Heb jij een vraag of opmerking voor de Afstudeercie?
Je kunt de Afstudeercie bereiken op Afstudeer-cie@svcarmentis.nl

Educacie

Educacie.jpg
Boven v.l.n.r.: Alia (jaar 1), Anika (jaar 1), Josje (jaar 1), Jinaan (jaar 1) en Amber (jaar 1). Onder v.l.n.r.: Anouk (jaar 2) en Aimée (jaar 1).

Dit zijn de meiden van de Educacie. De Educacie organiseert alle educatieve lessen zoals een gastles, symposium of wereldcafe.

Wil je contact met de Educacie? Stuur een mail naar Educa-cie@svcarmentis.nl.

Eventcie

Eventice.jpeg
Boven v.l.n.r.: Esmee (jaar 1), Amber (jaar 1), Chantal (jaar 1), Rhona (jaar 1) en Sylvie (jaar 2). Onder v.l.n.r.: Sabine (jaar 1) en Germainy (jaar 2).

Dit zijn de meiden van de Eventcie. Deze meiden gaan zorgen voor alle leuke activiteiten van S.V. Carmentis zoals de kickoff borrel, ledendag en nog veel meer!

Heb je vragen of wil je contact met de Eventcie? Stuur een mail naar Event-cie@svcarmentis.nl.

Introcie

Introcie.jpg
Boven v.l.n.r.: Claudia (jaar 1), Tara (jaar 1), Melany (jaar 1), Linsey (jaar 1) en Esmee (jaar 2). Onder v.l.n.r.: Liv (jaar 1), Lenka (jaar 1), Tess (jaar 1) en Vivian (jaar 1).

Dit zijn de meiden van de Introcie. Deze meiden gaan het introductiekamp organiseren voor aankomende verloskunde studenten.

Heb je vragen? Je kan mailen naar intro-cie@svcarmentis.nl.

Webcie

Webcie.jpg
Boven v.l.n.r.: Floor (jaar 2) en Roosmarijn (jaar 2) Onder v.l.n.r.: Denise (jaar 2) en Thriza (jaar 1)

Dit is de webcie. Deze meiden gaan zich inzetten voor de webshop. Zowel voor nieuwe producten als voor het bezorgen van jullie bestellingen.

Heb je vragen betreft de webshop of jou bestelling?
Mail dit naar Web-cie@svcarmentis.nl