Sponsoren

De financiën van S.V. Carmentis worden beheerd door de penningmeester van het bestuur van de vereniging. De bestuursleden van SV Carmentis worden niet betaald en de vereniging mag geen winst maken. Dat betekent dat alle inkomsten worden gebruikt voor verschillende onderdelen van de vereniging. De meeste uitgaven gaan dan ook naar de activiteiten die het bestuur en de commissies voor de leden organiseren. De meeste inkomsten komen binnen door de contributiegelden en sponsorcontracten.

Sponsoren dragen financieel bij aan dat de vereniging, zodat zij kan groeien en meer activiteiten kan organiseren voor haar leden. Ook kunnen sponsoren de vereniging materieel sponsoren. Denk bijvoorbeeld aan goodies voor in de goodiebag of een dokterstas. Ook is er de mogelijkheid tot het zelf opzetten van een activiteit of het deelnemen aan een activiteit. Natuurlijk is er altijd ruimte voor andere voorstellen!

Op dit moment wordt S.V. Carmentis gesponsord door MBV, Sikking Advies, Henry Schein Medical , SPV, Dokterstassen, Birthpools, ABN-Amro en Van Veer.

Sponsoren kunnen een prominente plaats op de website krijgen en staan nauw in contact met de penningmeester van de vereniging, of de betreffende commissie. Wilt u bijdrage aan de studievereniging van de Verloskunde Academie Rotterdam? Neem dan gerust contact op via het mailadres penningmeester@svcarmentis.nl.

mbv-logo-1.png
MBV